Rower dziecięcy KROSS Level Junior 2.0 i jego osprzęt
Osprzęt KROSS Level Junior 2.0 oparliśmy o koncepcję korby z jednym blatem oraz wysokiej jakości komponenty rowerowe. Pozwoliło nam to stworzyć ośmiorzędowy napęd obsługiwany za pomocą tylnej przerzutki Shimano Tourney TX800, który pozwoli dziecku jeździć komfortowo w każdym terenie.
W rowerze zastosowany został także sztywny widelec – pozwoliło to na obniżenie wagi jednośladu. Dzięki niemu dziecku będzie także łatwiej rozpędzić rower oraz - gdy będzie to niezbędne - wnieść po schodach.
KROSS Level Junior 2.0 to 24 calowe koła z oponami Wanda P1226 o szerokości 2,35 cala. Zapewnią one przewidywalne zachowanie roweru zarówno w mieście, jak i w terenie. Odpowiadają one także lepszą amortyzację na kostce brukowej i innych nierównościach. Rower posiada także hamulce typu V, zapewniające bezpieczne hamowanie oraz bezawaryjną obsługę.
Dziecięcy rower MTB z technologiami z rowerów dla dorosłych
Rama KROSS Level Junior 2.0 została wykonana z aluminium performance. Jest to specjalny stop aluminium performance 6061, dzięki czemu rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami.
Ponadto rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Tak, jak w przypadku dorosłych ram Level, tak i KROSS Level Junior 2.0 korzysta z dobrodziejstw hydroformowania ramy, dzięki czemu jest ona lżejsza oraz posiada ciekawsze kształty rurek. Wszystkie linki zostały poprowadzone wewnątrz ramy zwiększając jej estetykę oraz ułatwiając czyszczenie.
Stop Aluminium Performance 6061 to wysoka sztywność i odporność na złamania, a zarazem lekkość typową dla aluminium.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim uzyskiwanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Sposób malowania polegający na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymagają obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.
W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
WYKOŃCZENIE LAKIERU |
POŁYSK |
MATERIAŁ RAMY |
ALUMINIUM PERFORMANCE |
WIDELEC |
ALUMINIUM |
SKOK WIDELCA |
BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR |
BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA |
BRAK |
PRZERZUTKA PRZÓD |
BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ |
SHIMANO TOURNEY TX800 |
MANETKI |
SHIMANO ALTUS M315 |
KORBA |
WHEEL TOP |
KASETA / WOLNOBIEG |
SHIMANO HG41 |
ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU |
11-34T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ |
8 |
SUPORT |
FP-B902 |
ŁAŃCUCH |
YBN S8 |
PIASTA PRZÓD |
GL-B01F-QR |
PIASTA TYŁ |
GL-B42R |
OBRĘCZE |
KROSS |
HAMULEC PRZÓD |
V-BRAKE |
HAMULEC TYŁ |
V-BRAKE |
DŹWIGNIE HAMULCA |
ALHONGA |
TARCZE HAMULCOWE |
BRAK |
SIODŁO |
KROSS |
STERY |
FP-H813PL 1-1/8" |
CHWYTY |
HERRMANS |
PEDAŁY |
FP-804 |
SILNIK |
BRAK |
BATERIA |
BRAK |
WYŚWIETLACZ |
BRAK |