-
ROWER KROSS LEVEL 1.0/2022
Kolarstwo górskie to nasze DNA. Myślimy, oddychamy i żyjemy rowerem górskim. Dlatego, by zapewnić ci bezproblemowe wejście w świat, w którym żyjemy, stworzyliśmy Kross Level 1.0. Ten rower górski oferuje niemal wszystko, czego aktualnie wymaga się od rowerów do jazdy w ternie oraz ścigania w wyścigach XC oraz maratonach MTB. KROSS Level 1.0 to nasz mały powód do dumy. Gwarantujemy ci, że po pierwszym kontakcie zakochasz się w MTB i tak jak my zaczniesz żyć jazdą w terenie. KROSS Level 1.0 w 2022 roku to kontynuacja myśli przyświecającej nam przy projektowaniu poprzednich generacji tego roweru. To nie tylko nowy lakier położony na ramie – zoptymalizowaliśmy wiele drobnych detali, które przekładają się na przyjemność oraz komfort płynące z jazdy. To także dobrany pod kątem jazdy w terenie napęd oraz komponenty, które nie zawiodą Cię nawet podczas technicznych zjazdów.
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Zostaw telefon |
Osprzęt dobrany do Twoich potrzeb
KROSS Level 1.0 to sprawdzone rozwiązania z innych modeli rowerów MTB. Charakteryzuje się wyścigową geometrią oraz napędem Shimano Altus M2020 pracującym w układzie 2x9. Dwurzędowa korba połączona z kasetą o szerokim zakresie przełożeń oferuje komfortowe pokonywanie podjazdów oraz rozwijanie wysokich prędkości na płaskich odcinkach trasy. To także doskonały wybór na pierwsze starty w wyścigach. W tym modelu roweru MTB zastosowaliśmy hydrauliczne hamulce tarczowe JAK-Y2, które oferują wystarczająco dużą siłę hamowania połączoną z szerokim zakresem jej modulacji. 29 calowe koła zostały wyposażone w sprawdzone opony Schwalbe Smart Sam o szerokości 2,1”. W KROSS Level 1.0 znajdziesz także amortyzowany widelec SR Suntour XCT30, który oferuje bezawaryjność oraz duży komfort użytkowania.
Technologie sprawdzone na trasie wyścigów
Do produkcji ramy wykorzystaliśmy lekkie aluminium liteUlepszony stop aluminium 6061 jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. To ulepszony stop aluminium 6061, będącym doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością oraz niską masą. Charakteryzuje go wysoka odporność na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. By zapewnić mu możliwie najniższą wagę elementy ramy poddajemy cieniowaniu. W ramie zastosowaliśmy wewnętrzne prowadzenie linek, dzięki czemu uzyskaliśmy estetyczną i elegancką ramę. Wewnętrzne prowadzenie linek pozwala także na łatwiejsze utrzymanie roweru w czystości oraz minimalizuje ryzyko zaczepienia linką o przeszkody.
Ulepszony stop aluminium 6061 jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim uzyskiwanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
Rama i widelec
WYKOŃCZENIE LAKIERU | POŁYSK |
MATERIAŁ RAMY | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | SR SUNTOUR XCT30 |
SKOK WIDELCA | 100MM |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO ALTUS M2020 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO ALTUS M2000 |
MANETKI | SHIMANO ALTUS M2010 |
KORBA | SHIMANO MT101 |
KORONKI | 36-22T/175MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG200-9 |
ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU | 11-36T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 18 |
SUPORT | FP-B902 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG53 |
Koła
PIASTA PRZÓD | MT200 |
PIASTA TYŁ | MT200-B |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | SCHWALBE SMART SAM 29X2.25 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | JAK-Y2 NUTT |
HAMULEC TYŁ | JAK-Y2 NUTT |
DŹWIGNIE HAMULCA | JAK-Y2 NUTT |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | S, M - ALU 700 MM / 31,8, L, XL, XXL - 720 MM / 31,8 |
WSPORNIK KIEROWNICY | S, M, L - ALU 70 MM / 31,8 / 7°, XL, XXL - 80 MM / 31,8 / 7° |
SIODŁO | SELLE ROYAL |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2X350 |
STERY | FP-H816 O1-1/8" |
CHWYTY | KROSS SCALE |
PEDAŁY | FP-917N |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |